Bewertungen von Mr. Sushi Steenwijk

Neue Beurteilungen

5.0
H.J.M. van Horen
17 November 2024

het was zoals altijd weer heerlijk.

Ivonnd
16 November 2024

Prima op tijd en heerlijke sushi. Alleen de stokjes zaten er niet bij

Bas
14 November 2024

Levering en kwaliteit helemaal prima!

Joris katers
10 November 2024
Yvonne
8 November 2024

De sushi was heerlijk. De bezorging was later, hierover werd van te voren even gebeld. Wel jammer dat de warme gerechten niet meer warm en crispy waren, omdat ze eerst naar het andere adres zijn gereden, 25 minuten bij ons vandaan.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Yvonne, vervelend dat de snacks niet goed warm meer bij u aankwamen. We zullen hier de volgende keer extra op proberen te letten!

Cin
2 November 2024

Weer was de bestelling niet goed. 2de keer op rij, hetzelfde euvel. Garnalen gyoza lauw in een zakje met een bakje chilisaus, ipv netjes in een bakje met de aangegeven teriyaki saus. Maar het is netjes opgelost dit keer. Deze werden alsnog op de juiste manier bezorgd.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze welgemeende excuses dat dit al meerdere keren is mis gegaan... Fijn dat we het netjes voor u hebben kunnen oplossen dit keer!

Anoniem
31 Oktober 2024

Snelle bezorging. Goede kwaliteit van de sushi

Bouman
27 Oktober 2024
Toosraaphorst@hotmail.com
27 Oktober 2024
H.
27 Oktober 2024

De sushirijst was helemaal niet lekker. Was het wel vers?

Antwort von Mr. Sushi

Wat jammer dat u dit zo ervaren heeft. Neem altijd even direct contact met ons op als u ergens ontevreden over bent, dan kijken we hoe we dit netjes met u op kunnen lossen!

Frank
20 Oktober 2024

Heerlijk eten. Half 4 al besteld. Toch kwartier te laat bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Frank, onze excuses dat we een kwartiertje te laat kwamen. Hopelijk heeft u alsnog lekker kunnen eten!

de jong
20 Oktober 2024
Jelmer van Wieren
19 Oktober 2024

Maki onregelmatig gevuld en gesneden. Sommige rolletje waren niet mooi gesloten en vielen uitelkaar. Mr Duck erg lekker op smaak.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jelmer, vervelend om te horen dat u dit zo ervaren heeft. Neem altijd graag even contact met ons op wanneer u ergens ontevreden over bent, dan proberen we dit netjes met u op te lossen!

Cindy
17 Oktober 2024

De teriyaki saus miste bij de garnalen gyoza helaas. Verder weer top.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Cindy, onze excuses voor dit ongemak. Zullen er de volgende keer extra op letten!

JB
16 Oktober 2024
Nasrin
6 Oktober 2024
Anoniem
1 Oktober 2024

Weer een stuk beter dan begin dit jaar. Helaas was de rijst niet goed gaar.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat jammer dat u niet tevreden was over de rijst dit keer.. Neem altijd gerust even contact met ons op om dit te bespreken. Dan hopen we u netjes te kunnen compenseren

Anoniem
28 September 2024

Ondanks de enorme drukte wel kwaliteit sushi geleverd. Was het wachten waard

Hagelaar
22 September 2024

Heerlijk dat het een keer optijd was na 3 x veel te laat. Helemaal goed deze keer.

Janny
21 September 2024

Heerlijk van smaak en op tijd bezorgd!

Nour
19 September 2024
Jeannette
19 September 2024

Super lekker , bestelling exacte tijd geleverd

Greetje Bekhof
7 September 2024

Zoals bij elke bestelling een heerlijke schaal verse sushi. We hebben weer genoten van alle sushi !! Tot de volgende keer!

Dirk 4
31 August 2024

Geen punten...gewoon super

W
24 August 2024
Milan
23 August 2024

In de box zat geen sake maki alleen die komkommer en het eten was platgedrukt naar rechts de sushi viel snel uitelkaar voor de rest was de smaak heerlijk

Antwort von Mr. Sushi

Hi Milan, vervelend dat er een paar dingen mis waren gegaan met uw bestelling. U mag altijd even telefonisch contact met ons opnemen zodat we dit kunnen bespreken en hopelijk kunnen oplossen.

Mirjam Miedema
22 August 2024

Super lekker gegeten, alles vers. Vriendelijke mensen.

H.J.M. van Horen
21 August 2024
Ivonne
17 August 2024

Heerlijk gegeten en perfect op tijd’ ga zo door

Sheila
17 August 2024

Super snel geleverd, alleen vielen sommige stukje sushi helemaal uit elkaar als je ze wilde pakken.

H.J.M. van Horen
11 August 2024
Jooo
8 August 2024
Karim
8 August 2024

Het was heerlijk eten.

Johan Rijkenberg
31 Juli 2024

met vragen in de winkel prima uitleg gekregen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim
26 Juli 2024
Raymond Keegstra
23 Juli 2024

Vriendelijke bezorgster, deed veel moeite om mijn nieuwbouw huis te vinden. Allemaal gelukt.

Wim
21 Juli 2024

Heerlijke verse sushi en de warme gerechten waren goed op temperatuur, bezorging was op het afgesproken tijdstip door een vriendelijke medewerker

H.J.M. van Horen
20 Juli 2024

uitstekend als gewoonlijk

G
19 Juli 2024
johan
18 Juli 2024

smaak was ok
 maar qua maat onder de maat. had voor kleine honderd euro wel iets meer verwacht.

Lidy
18 Juli 2024

Keurig verzorgde en smakelijke schotel

J, hogendoorn
14 Juli 2024

Alles lekker,super dat je bericht krijgt dat ze onderweg zijn.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bolding
14 Juli 2024

Heerlijke sushi, maar wij misten de actie ‘Freeroll’.

Roger
13 Juli 2024
LoĂŻs Broek
13 Juli 2024

Wij hadden om 20 over 3 besteld en zou om half 5 komen. Kwart voor 5 gebeld maar het was vertraagd omdat het met de fiets bezorgd zou worden. Om 17:15 kwam onze bestelling met een auto? Heel raar..

Marta
11 Juli 2024

Het was heerlijk. Maar ik denk dat het kleiner was.Het aantal stukjes was hetzelfde als altijd, maar elk stuk was kleiner.

Ineke
11 Juli 2024

Worden altijd vriendelijke begroet bij het afhalen van de bestelling. Sushi was weer heerlijk vers en smakelijk.

H.J.M. van Horen
8 Juli 2024
Smulpaap
7 Juli 2024

Snelle bezorging. Lekkere sushi.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Harry
7 Juli 2024

Weer lekker gegeten top

Wiersma
3 Juli 2024

De vorige keer viel erg tegen maar deze keer was de sushi echt perfect. Mooi gevuld, juiste temperatuur en snel bezorgd! Super!

F
2 Juli 2024

Omdat de sushi box de vorige keer zo goed was deze nogmaals besteld. EK box was deze keer anders dan de vorige keer. Geen Nigiri ebi, andere saus die ook niet echt bij de smaak van de sushi paste, weinig zalm in de sushi, tempura ebi erg vet/niet krokant. Erg jammer omdat we juist kwaliteit gewent zijn bij Mr. Sushi

Jan P
29 Juni 2024

Helaas geen Sashimi Tuna (3pc) maar Sashimi Salmon (6pc) ???

D
29 Juni 2024
Wendy
26 Juni 2024

Eten was warm. Maar geen idee wat ik heb gegeten want alles was zo door elkaar gegooid in de doos, niet normaal. De doos was mi rechtopstaand vervoerd met de auto, alles lag aan Ă©Ă©n kant vd doos.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Wendy, wat vervelend dat de bestelling zo rommelig aankwam, dit is natuurlijk niet de bedoeling. U mag altijd even telefonisch contact met ons opnemen, zodat we kunnen bespreken hoe we dit kunnen oplossen met u.

Kim
25 Juni 2024
Marieke
24 Juni 2024

Super kwaliteit sushi en hele aardige mensen die er werken. We hadden blijkbaar recht op een gratis sushi rol maar dat wisten we niet. Zij attendeerden ons er op! Ook werd er een alternatief aangeboden voor iets wat last minute niet geleverd kon worden. Echt in ieder opzicht een aanrader!!

Bram
24 Juni 2024
Raymond Keegstra
24 Juni 2024

Eten was super, vers.

Mvandepar
23 Juni 2024

Helaas was de flamed salmon nigiri anders dan we gewend waren. Op de foto was al te zien dat het anders was De vorige versies waren veel lekkerder

Antwort von Mr. Sushi

Hi, kunt u ons vertellen hoe de nigiri's in uw optiek veranderd zijn? We horen het graag.

Winter
23 Juni 2024

Was weer super lekker en super vers

margreet
22 Juni 2024

Heerlijke, verse sushi!

Groen
22 Juni 2024

Prima zoals altijd

H.J.M. van Horen
22 Juni 2024
Gabi
21 Juni 2024
Natascha van Dam
19 Juni 2024

Ik miste de avocado

Antwort von Mr. Sushi

Hi Natascha, vervelend dat de avocado ontbrak. U mag ons altijd even bellen als er iets mis is met uw bestelling. Dan lossen we dit graag op!

Keizer
16 Juni 2024
Prima eten en op tijd bezorgd. Wel steeds duurder en dan nog alle kosten er bijkosten er om heen
16 Juni 2024

Lekker en vlug bezorgd. Wel steeds duurder en dan de extra kosten nog erbijđŸ˜„

Harja Borman
16 Juni 2024

Duurde bijna anderhalf uur dat de bestelling werd gebracht. Maar de sushi was heerlijk.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Harja, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd.

Marije
16 Juni 2024

Heerlijke sushi! Helaas kwam de bestelling een uur later dan aangegeven.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Marije, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd.

Jessica
15 Juni 2024
Chantal van Buuren
15 Juni 2024

Was weer lekker en optijd klaar!

Annemarie
15 Juni 2024

Was erg lekker, personeel kan wel wat professioneler, en de prijzen 🙈

VvhEnde
15 Juni 2024

Het was heerlijk, lekker en rijkgevulde pokebowl zalm!

Jada
14 Juni 2024

Was erg lekker

Min
13 Juni 2024

Top! Stond klaar toen ik het kwam ophalen en smaakte heerlijk

Berry korte
12 Juni 2024

Sushi met joppie saus dat was bah

Harry
9 Juni 2024

Lekker vers en netjes bezorgd

H.J.M. van Horen
8 Juni 2024
Jory Valkhoff
3 Juni 2024

Een bestelling is nog nooit gegaan zoals het moet. Ik had nu juist een gratis box gekregen ter compensatie. En wij bestellen voor bijna €150 en opnieuw mist er een complete box bij de bestelling. Dit gebeurd elke keer weer. Maar het eten zelf is verrukkelijk en de enige reden we nog af en toe bestellen maar dit zeker voor zulke hoge bedragen wij bestellen maakt het eten ook minder lekker. Notabene nog in de toelichting geschreven erom te denken een bestelling eens compleet te komen brengen, balen op een verjaardag wachten op een nalevering .. alweer...

V.H
2 Juni 2024

Ik had Gyoza đŸ„Ÿ bestel, kreeg er 3 ipv 4. Sushi rijst viel gelijk al uit mekaar, de zalm proefde niet vers helaas. Ik had rond 21.00 besteld en kreeg het eten 21.50 maar was al te laat met bellen. Wil de bezorger ook niet voor 1 gyoza laten komen.

Clint
2 Juni 2024

Diegene die het kwam brengen was op tijd en erg vriendelijk. De sushi was wederom heel lekker, alleen viel het bij oppakken al uit elkaar, dat was jammer.

Anke Oosterhuis
31 Mai 2024

Helaas was de extra bijbestelde gember niet bijgevoegd.

Saskia
27 Mai 2024

2x achter elkaar een half uur later bezorgd, geen belletje gekregen dat de bezorging wat later zou komen.

Terence Muis
27 Mai 2024

Keurig op tijd, goede kwaliteit, alles warm/koud wat warm/koud moest zijn & dit is elke keer als we afhalen zo!

Raymond
26 Mai 2024

Snelle levering, goede kwaliteit, jammer dat er geen fysieke menukaart op de winkel locatie aanwezig is. Maar een qr code die je moet scannen met je telefoon. Ook een pin apparaat mist er. Moet je via de mr sushi app zelf bestellen en betalen, beetje onhandig voor oude mensen. Verder complimenten.

Joost
21 Mai 2024

Ik had gevraagd de tonijn voor zalm te vervangen, dat was niet gebeurd. In assen en meppel nooit een probleem maar in Steenwijk doen ze dit blijkbaar niet. Voor de rest super kwaliteit en heerlijk genoten!!

Milan Klos
18 Mai 2024

De rijst was deze keer erg lekker er was alleen te weinig shashimi geleverd ik heb gebeld en het is netjes opgelost en krijg de volgende keer mijn shashimi

Toosraaphorst@hotmail.com
13 Mai 2024

Alleen maar complimenten.

Annette
11 Mai 2024

Goed gevuld en lekker poké bowl.

Jaac
10 Mai 2024

Heerlijk verse sushi, de variatie van de spring box was top!

andré
10 Mai 2024

Gemaakte belofte via mail over afleveren met een uur overschreden. Bij tel. navraag "ik denk dat het onderweg is" Eten is/was prima. Nb mr Sushi gebruikt veel plastic. Kan dat niet anders? En dan ook nog zwart plastic dat niet automatisch kan worden gescheiden (door robots)

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Adre, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. U mag hierover altijd contact met ons opnemen via de mail info@mrsushi.nl. We nemen uw feedback mee en zullen hiermee aan de slag gaan. Onze excuses.

H.Brandsma
10 Mai 2024
Edwin
9 Mai 2024

De bezorging was weer veel te laat. 2.5 uur wachten op de bestelling is veel te lang. We bestellen ook niet weer bij jullie.

Antwort von Mr. Sushi

Hallo Edwin, Onze excuses voor het lange wachten op uw bestelling. We nemen uw feedback mee en zullen hiermee aan de slag gaan. Mocht u toch nog een keer bij ons bestellen dan doen we extra ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Jan P.
9 Mai 2024

Was weer prima en op afgesproken tijd

Annette
8 Mai 2024

Super lekker. Deze houden we er in. Top!

Marek Ballai
8 Mai 2024
Sabind
7 Mai 2024
Angela
6 Mai 2024

Het eten was er snel. En het was erg lekker!đŸ€€

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

..
5 Mai 2024