Beoordelingen van Mr. Sushi Steenwijk

Recente recensies

5.0
R.N
27 maart 2023
Ivonn
23 maart 2023

We hadden kwart voor 6 besteld en werden om half 7 gebeld dat het 7 uur bezorgd werd ipv van kwart voor 7. Alleen kwam het pas om kwart voor 8. Heerlijke sushi maar je moet rekening houden met dat het niet op tijd komt

Henny Biemans
22 maart 2023

Heerlijke en verse sushi! Genoten

Wendy Koning
20 maart 2023
Anneke
19 maart 2023

Prima kwaliteit. Heerlijk gegeten. Keurig op tijd gezorgd. Aanrader.

Jan de Jong
18 maart 2023

De sushi’s zijn heerlijk en de bestelling staat altijd op tijd klaar. Top.

Carolien
18 maart 2023

Heerlijk genoten van de sushi 🍱.

De Jager
16 maart 2023
Suomi De Jonge
9 maart 2023

Het smaakte weer heerlijk! Vriendelijke medewerkers

Laura
7 maart 2023

Wederom heerlijk! En veilig glutenvrij. Bedankt!

Jory
5 maart 2023

We bestellen met regelmaat. Overheerlijk eten stuk voor stuk elk gerechr en lekker vers het is altijd genieten. Helaas hebben we wel steeds vaker dat er producten van onze bestelling vergeten worden of in een gerecht vergeten toegevoegd te worden. Waardoor we vaak lang moeten wachten op een nalevering. En onze honger wegneemt. Jammer..

R Hoorn
4 maart 2023

Vond het raar dat als je voor 12 uur je bestelling doorgeeft voor 19 uur 's avonds dat de bestelling nog een half uur later komt.

Jacqueline
4 maart 2023

Was lekker! En werd op tijd thuis bezorgd.

A.Jonker
1 maart 2023

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jasin
28 februari 2023

Was lekker maar ze hadden kapot hete saus die ik niet besteld heb op me sushi gegooid

Jaron Eversen
27 februari 2023

Rijst was aan de droge kant en vis was ook wat minder in kwaliteit. Bezorger was wel snel en erg vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pam
26 februari 2023

Was weer erg lekker, hebben weer gesmuld . Zag er weer verzorgd uit En de communicatie via de mail is ook erg fijn

Anita
25 februari 2023
Milan Klos
25 februari 2023

Bestelling was wat later dan aangegeven maar dat is niet heel erg wat ik wel jammer vind is dat ik twee tegoedbonnen heb gekregen van 15 euro maar er maar 1 kon gebruiken waardoor ik nu duurder uitkwam

N
25 februari 2023

Eten is goed daardoor zal ik weer bestellen. Personeel is vriendelijk. minpunt blijft tijdstip van bezorgen wordt tijdstip aangegeven maar weer een kwartier te laat

Draaisma
25 februari 2023
Lotte
24 februari 2023

De Sushi was weer heerlijk, alleen jammer dat er geen eetstokjes bij de bestelling zaten.

T v Slooten
24 februari 2023

Sommige rollen Sushi vielen helaas al uit elkaar voor dat je het in je mond had. Wat daardoor dan wel erg lastig eet...

Westerbeek
23 februari 2023

Alles was prima. Maar als er op de site staat bij 20 euro aan bestellingen krijgt u een geluks koekje met de kans om iets te winnen en het zit er niet bij . Is voor kinderen een teleurstelling. Dus helaas geen 3 koekjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kuipet
21 februari 2023
R.N
18 februari 2023

Poke Bowl tuna besteld, geen Chuka wakame maar met Edamame ontvangen, reden onbekend.

Luchtmeijer
15 februari 2023

Ruim binnen de aangegeven bezorgtijd, werd het bezorgd :-) De smaak en structuur was heerlijk! Voor ons, onze 1ste sushi ervaring en het was top!

Liza pater
15 februari 2023

Ik had per ongeluk op afhalen geklikt ipv bezorgen super opgelost. Top. Alleen had ik via de telefoon een extra flesje soja saus besteld. Deze was niet mee geleverd. En via de bestel sire had ik de wasabi en de gember uit gezet. En deze werden wel meegeleverd. Verder was de bestelling weer top. Thanks

Aniek
14 februari 2023

Zoals altijd weer heerlijk! En alle werknemers zijn altijd super vriendelijk!

Laura v
12 februari 2023

Wederom heerlijk gegeten. Glutenvrij en dat gaat perfect!

Chantal Van Buuren
11 februari 2023

Het was weer heerlijk!

Scholten
11 februari 2023

De smaken zijn goed, maar het valt mij op dat snijwerk van de ingrediënten en het rollen van de sushi vaak slordig is.

Heather
8 februari 2023
Annemarie Veen
8 februari 2023

Op tijd! Iets te vroeg zelfs. Lekkere sushi alleen jammer dat je extra moest betalen voor een bakje gember

Sharon
6 februari 2023

Na de ‘verwachte’ bezorg tijd werd het uiteindelijk nog een uur later na er zelf achteraan te bellen. Het kan gebeuren natuurlijk maar zal fijn zijn om er dan wel iets over te horen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janine
5 februari 2023

Sushi was erg lekker maar maki rolletjes vergeten bij een bakje :(

Pamela
5 februari 2023

Voor het eerst besteld… en het was erg lekker en met zorg bereid. Netjes en op tijd bezorgd.

Mulder
4 februari 2023

Sushi was weer super. Helaas is het al de 3e keer dat de bezorging te laat is. Nu 40 min later dan verwachte bezorgtijd vorige keren ook al tussen de 30 a 60 min te laat

Dominique
2 februari 2023

Heerlijke sushi zoals altijd! Erg van genoten weer

Reitsma
1 februari 2023

Precies op afgesproken tijd klaar. Heerlijke maaltijd.

Marjolein
30 januari 2023

Er zat erg weinig, tot geen truffelmayonaise op de pokebowl. Hierdoor was deze wat aan de droge kant.

Dienst
30 januari 2023

Ze kwamen 10 minuten later maar hadden hier netjes over gebeld. Er miste alleen wel een product. Hier achteraan gebeld en werd snel daarna alsnog geleverd. Kwaliteit is goed.

Auke
29 januari 2023

Ruim voordat de bestelling zou komen werd ik gebeld. "Je hebt vaker besteld, en meld altijd een allergie voor lente-ui. Dat staat er dit keer niet bij, moeten we er alsnog rekening mee houden?". Meedenkend, pro-actief en persoonlijk. Wat een absurd goede blijk van service. Echt keurig!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
29 januari 2023
Lydia faber vos
28 januari 2023

Wederom gebeld dat een bestelling weer niet op tijd komt. 10.00 in de ochtend bestellen voor 20.00 uur savonds. En nog weet je het te bezorgen om 20.30 uur! Eten is echt goed. Maar jullie bezorging is vanaf het begin af aan gewoon slecht!

Bernarda Pera
27 januari 2023

Fijn eten. Verrukkelijk .

Jessica
26 januari 2023
Nike
26 januari 2023

Sushi was top.. alleen jammer geen stokjes geen soja en wasabi.. lekkere kale sushi…

Cassandra
25 januari 2023

Hele knappe bezorger!!!

lotte
23 januari 2023
Aukje van den Broek
22 januari 2023

We hebben genoten van de heerlijke, verse sushi en snackjes. Èn het e klantvriendelijke personeel.

Suus Dingerdis
20 januari 2023
Henk
17 januari 2023

Heerlijk gegeten, snelle bezorging en we zijn direct terug gebeld toen iets niet meer leverbaar was. Zonder extra kosten een vervanging mogen uitkiezen.

Gretha
17 januari 2023

Heerlijke sushi en optijd bezorgd

Sabrina Ruiterkamp
17 januari 2023

:)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rien
17 januari 2023
Erik
16 januari 2023

Altijd ontzettend lekker eten, alleen is de bezorging eigenlijk standaard te laat. Dit keer ook een half uur. Kwaliteit is echter dusdanig goed dat we blijven bestellen en er gewoon rekening mee houden 👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klazien Groen
13 januari 2023

Lang gewacht. Ook wat later dan aangeven tijd. Misschien druk

marc wapstra
12 januari 2023

eten was goed , maar wel een beter gehad van Mr Sushi bezorging 45 minuten later dan aangegeven op bestelling

W
12 januari 2023

Bezorging helaas alweer ruim 75 minuten later dan aangegeven ook al hadden we op tijd besteld. Lijkt wel standaard te worden om elke keer een uur te moeten wachten. Ook de crispy roll die warm hoort te zijn was steenkoud. Kreeg het gevoel dat het uit de koelkast kwam ipv net uit de frituur. Zonde want het is allemaal al duur genoeg.

Saskia kuiper
10 januari 2023

Heerlijk & super vers. Goeie service

Jeannette van Nee
10 januari 2023

Echt super lekker gegeten. Bezorger was keurig op tijd en vriendelijk

Tess Kuiper
9 januari 2023
O
8 januari 2023

Altijd overheerlijke sushi smaak is goed en lekker vers

Laura glutenvrij
7 januari 2023

Onwijs lekker gegeten, voor onze eerste ervaringen met sushi helemaal om! En glutenvrij, en niet ziek. Zoals het hoort. Top bedankt!

Dirkvdheijden
7 januari 2023
Hans
7 januari 2023

We hebben er weer lekker van gegeten. 👍

De jong
5 januari 2023

Altijd verrukkelijk

Cassandra stroeve
4 januari 2023

GEEN WASABI :(

Juliët
3 januari 2023

Kwaliteit is sterk verbeterd, top!

Erna
1 januari 2022
Angela
31 december 2022

Het eten was er met een halfuurtje, en dat op oudjaarsdag! Het was allemaal heerlijk!

Pannetje
31 december 2022

Het is weer super! Bedankt voor de service!

Thomas Maassen
29 december 2022

heerlijk

Steenbeek
28 december 2022

De bestelling is altijd veel te laat! En de stukjes sushi moeten niet nog kleiner worden. Ze worden steeds kleiner en steeds duurder!

Paul Gerard
28 december 2022

Waardeloze bezorging. Op website adverteren dat het binnen 1 uur is en er twee uren over doen.

Kim
28 december 2022
Jan Kuijpers
27 december 2022

Het waren lekkere smakelijke hapjes.

J
26 december 2022

Zoals altijd PRIMA

Doreen
26 december 2022

Optijd bezorgd en lekker vers

Dimitra Theocharis
25 december 2022

Het was gewoon weer heerlijk

Laury de Jong
25 december 2022

Het was top!!

Waldus
24 december 2022
Kruisweg
24 december 2022

Top

Eric Geuze
23 december 2022

Sushi was lekker maar een beetje smaakloos af en toe. Voor de rest was het prima

Lotte
20 december 2022

De sushi was heerlijk, alleen de crunchy chicken en crunchy Salmon waren wat te lang gebakken, waardoor het heel hard was, en nogal zwart van kleur. Daardoor was het niet heel lekker.

Anoniem
14 december 2022

Bezorging was iets later maar netjes gebeld dat het iets later zou worden dus geen probleem. De sushi was deze keer anders van smaak. Minder saus/andere smaak dan eerdere keren. En de sushi met paling was behoorlijk pittig, peperkorrels? Goed vers, maar toch jammer van de andere smaak.

Anita
13 december 2022

Superheerlijk & op tijd geleverd

Antoinette
10 december 2022
Wendy Koning
6 december 2022

Weer een fijn gemaakte bestelling, tevreden!

Erna
5 december 2022

Alles was perfect, het smaakte prima, zag er prachtig uit. De bezorging was klein half uurtje later dan afgesproken. Dat was het enige 'min' puntje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tessa
3 december 2022

Meerdere keren sushi en pokebowls gehad en altijd super lekker! Nog nooit iets gehad wat ik minder vond of niet goed was of smaakte. Het is altijd perfect!

W
3 december 2022

De sushi is zoals altijd uitstekend! Jammer dat de app nog steeds niet werkt!!

Esther
1 december 2022

Heerlijk genoten van de zalige sushi, Jummie

Charlotte
27 november 2022
Robin Schepel
27 november 2022

Het was heerlijk! Alleen jammer dat de freeroll die we hadden ingevuld en die ook op de bestelling stond, niet ook bezorgd is

Dreetje
21 november 2022

Prima kwaliteit en op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lucina
20 november 2022
Pijlman
20 november 2022

De jongen heeft het goed gedaan, maar was wel (zoals vaker) te laat. Dit keer zelfs een half uur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Giet
20 november 2022

App op iPad beter compatibel maken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Helga benning
19 november 2022

Sushi super goed Bezorging precies optijd

W.A. Broesder
18 november 2022

Sushi is fantastisch maar de app is op Apple niet meer te gebruiken of te verkrijgen.

Chantal Van Buuren
17 november 2022

Het was weer heeerlijk, en weer klaar op afgesproken tijd!

Lia Goené
16 november 2022

Smaakte minder dan ik gewend ben van jullie. Tempura niet warm, en nouvelle taai. Jammer!

Kaatje
12 november 2022

Goede en snelle service en goed eten

Kerssies
11 november 2022

Was erg lekker zoals gewoonlijk

Hagelaar
10 november 2022

Altijd erg lekker, Wij hadden de box c er gratis bij maar helaas zat de freerol er niet bij die hadden we wel ingevoerd.

Anke
8 november 2022
Desiree
7 november 2022
Aafje
5 november 2022

Sensation box is my favoriete

Manon
3 november 2022
Marissa
2 november 2022

Heerlijke sushi. Vers en goed op smaak. Bezorger was netjes en op tijd. Zeker weer eens bestellen.

Suus
29 oktober 2022
Chay Riepen
29 oktober 2022

Sushi was heerlijk. Toen ik bestelde op z.s.m in de mail kreeg ik een tijd 1,5 uur later. Uiteindelijk 2 uur gewacht…

Jaap Scheper
28 oktober 2022

Het was een lekkere maaltijd

Dirk
25 oktober 2022
Robert
23 oktober 2022
H
22 oktober 2022
Aniek
21 oktober 2022

Smaakte weer hardstikke goed!

Luca Brouwer
20 oktober 2022

Mag wel wat meer saus bij in! Bijna geen japanse saus helaas!

Chantal
20 oktober 2022

Het was weer heerlijk. Ideaal dat je je bestelling smiddags al kan afhalen 😁

Erik
17 oktober 2022

Twee pokébowls besteld op zondagavond rond 18:45. We kregen een bevestiging en een update dat ons eten er om 19:45 zou zijn. Dat was ook het geval en we hebben vervolgens heerlijk gegeten! Absoluut een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik Jansen
16 oktober 2022
Elise Bas
14 oktober 2022

Opnieuw Fantastisch!

Thijs
13 oktober 2022

De sushi was heerlijk en het personeel was erg lief.

Heather
11 oktober 2022

Ik geniet altijd van de sushi die ze bereiden, erg lekker.

L
9 oktober 2022

Prima, alleen weer geen jalepeno peper..?

Els Van den Broek
7 oktober 2022

Gewoon heerlijk

Nina Maas
3 oktober 2022

Top service, aardig personeel en heerlijk eten!

Woudberg
2 oktober 2022
maritderidder
30 september 2022

Super lekkere sushi en goede service. 🍣

Sanne
30 september 2022

Het eten was heerlijk, goeie service en snel geleverd. Gaan we vaker doen

Webster
29 september 2022

Great service. Great food.

Wilma Mulders
29 september 2022

We hebben op t bestelformulier via internet aangegeven geen stokjes, wasabi en gember te willen ontvangen maar we krijgen r wel. Dat is jammer want nu gooien we t weg. Dat is verspilling. Voor de rest misten we de boontjes in de poke bowl en vinden we een ronde bak voor een poke bowl aantrekkelijker eruit zijn. Verder smaakte t prima.

Lilo
28 september 2022
Ikie
25 september 2022

Heerlijke sushi en sashimi. De cruncy box was idd lekker cruncy en lauwwarm superlekker. Keurig op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal Van Buuren
25 september 2022

Was weer heerlijk!

YM
25 september 2022

Heerlijke sushi, lekker vers en goed van smaak. Bezorging is top, was wat later vanwege drukte, maar netjes over gebeld.

Kimberly
25 september 2022
Monique
23 september 2022

Ruim een uur te laat bezorgd terwijl het s middags al was besteld

Annemarie
23 september 2022

Had gevraagd om kip ipv vis, toch vis gekregen helaas. Jammer dat er niet mee word gedacht.

Wim Ramaekers
22 september 2022

Goed verzorgd zoals altijd. Alleen bestond de rijst uit 2 verschillende porties dat was duidelijk te proeven. Een deel had een typisch muffe rijstsmaak. Jammer het was mijn verjaardag maar volgende keer zoals vanouds en beter.

Steenbeek
19 september 2022

Het was weer heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JB
18 september 2022

Prima kwaliteit, goede smaak!

Weli
18 september 2022
Liek
17 september 2022

Heerlijk verse sushi! Aanrader!!

Ria
14 september 2022

Precies op tijd klaar, heerlijk gegeten.

Charlie
12 september 2022

Had the most amazing poke bowl ever (spicy salmon)! Highly recommended! Can’t wait to have it again. Thanks Mr Sushi Steenwijk!

Hanne Dijkhuis
11 september 2022

Keurig 5 minuten een telefoontje daar we op een logeeradres zitten dat ze eraan komen, eten zoals altijd top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H
9 september 2022
Eddy
8 september 2022

Het eten was boven verwachting goed. Bezorging 4* omdat het een half uur langer duurde dan aangegeven.

sjoerd van slooten
8 september 2022

Het was heerlijk, en stond al klaar op tijd die was afgesproken. Super

Helen Uythoven
7 september 2022
Aniek
5 september 2022

Rijst een klein beetje, droger als anders maar verder heerlijk! En zeer vriendelijk personeel bij afhalen!

Dennis
4 september 2022

Standaard een kwartier later dan verwachte bezorgtijd. Prima eten!

Drea
4 september 2022

Lekker vers en de warme producten waren ook echt warm is een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Merve Ozyurt
4 september 2022
Bert
3 september 2022

Heel goede ervaring

Suzanne
3 september 2022

Op de minuut af op tijd en heerlijk vers eten. Aanrader!

Astrid
3 september 2022

Heerlijk gegeten, alleen viel de Sushi deze keer zeer snel uit elkaar met oppakken, dat was minder. Bezorger was erg vrolijk

hans dergent
2 september 2022

was heerlijk bedankt we hebben genoten

Van den Boogert
1 september 2022

De sushi was wederom lekker, we misten alleen de stokjes 🥢

J. Boerman
31 augustus 2022
Manon
30 augustus 2022
Oostra
28 augustus 2022

Deel van de bestelling vertikaal geleverd. Was een belde en stamppot. Misschien volgende keer opletten hoe de bestelling geleverd wordt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
27 augustus 2022

👌🏻

Ineke
25 augustus 2022

Op tijd klaar, lekker eten, vriendelijke medewerkers

Fina
24 augustus 2022

Het eten was een beetje laat maar we hebben heerlijk gegeten.

Laura
23 augustus 2022
Angela
20 augustus 2022
Esther
16 augustus 2022
Anoniem
15 augustus 2022

Altijd heerlijk eten bij Mr. Sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JB
14 augustus 2022

Normaal altijd top, deze keer toch minder. Sushi minder op smaak en bestelling werd zonder sojasaus, gember en stokjes geleverd.

Cisca
13 augustus 2022

Eten (3 pokébowls) was evht super! Het bestellen/afhalen mag we beter van tevoren gevommuniceerd worden. Ik kon kiezen voor een tijd. Op de gekozen tijd stind het niet klaar, maar had men een statusaanoassinv gedaan wannerr het klaar was. Omgekeerde wereld: tojd gekozen en dus mag je er vanuit gaan dat het klaar staat. Dan had die keuze niet mogen bestaan als men 2 min. later de status al aan moest passen. Gaf vervelende ergenis.

Ivonne
13 augustus 2022

Duurde iets langer als gewend maar was weer heerlijk

Carolien
12 augustus 2022

De bezorging was een half uur later dan was gepland. De sushi 🍣 was heerlijk 😋😋

R.Berends
11 augustus 2022

Goede kwaliteit tegen een schappelijke prijs. Smaak was prima. Zag er goed verzorgt uit

De jong
8 augustus 2022

Zo genieten dit😋 heerlijk!!!

Fam Smit in Wetering
7 augustus 2022

Precies op tijd en fantastisch bezorgd door Svenne, om trots op te zijn! Het was heerlijk! kortom: mooier kan t niet! Fam. Smit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Greetje
7 augustus 2022

Keurig op tijd en heerlijke verse sushi!! We hebben al meerdere keren besteld bij Mr Sushi Steenwijk en zullen dit zeker blijven doen! Een echte aanrader voor een ieder die sushi lust .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thomas Rosenfeld
6 augustus 2022
Jan
6 augustus 2022

Een half uurtje later dan afgesproken. Kan gebeuren. We hadden voor 75 euro besteld en ontvingen een klein tasje. Dit kon nooit kloppen dachten wij. We hebben alles gecondoleerd en het klopte dus wel. Met 5 volwassenen hadden we hier echt niet genoeg aan. Voor ons dus nooit weer. Je betaalt te veel voor weinig.

Fee Buwalda
6 augustus 2022

De gratis rainbow roll miste bij de bestelling. De pokebowls waren goed!

Bennink
4 augustus 2022

Sushi was zoals altijd erg lekker. Alleen jammer dat er 's middags al is doorgegeven hoe laat wij de bestelling wilde ophalen en 5 minuten voor tijd werd er gebeld dat het nog 15 minuten langer duurde. Dat was wel erg jammer aangezien er ruim van te voren een tijd was aangegeven.

Rina
4 augustus 2022

Het bezorgen duurde erg lang en de sushi leek een stuk kleiner/ minder dan eerder dat ik bestelde. Het smaakte wel weer goed

Auke Jorrit
4 augustus 2022

Na een halfuur wachten heb ik gebeld. Het was druk, maar de bezorger was er en het zou heel snel komen. Een minuut later de mail dat het onderweg was. Ik woon 2 straten verderop, dus dat zou niet lang zijn meer. Echter kwam het nog een halfuur later pas, en was de Tempura Ebi inmiddels al koud. Beetje balen wel, had op zijn minst beter gecommuniceerd kunnen worden.

Dirk
4 augustus 2022
Jose Wollersheim-laan
1 augustus 2022

Heerlijke Sushi! Super vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rowan
31 juli 2022

Super gesmaakt voor herhaling vatbaar!!

Sabine Teeuwen
26 juli 2022

De sushi was heerlijk, alleen jammer dat het bijna een uur later dan afgesproken bezorgd is.

Elly Becker
25 juli 2022

Het was allemaal heerlijk, we hebben de hele avond genoten van de sushi😀

Manon
25 juli 2022

Eten was echt lekker, en de bezorging heel aardig van te voren werd der gebeld door de drukte dat ze later zijn, heel aardig en goed. En de sushi love it 😍

Roos
24 juli 2022

Heerlijk, en een aardige bezorger!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Liane
24 juli 2022

Super lekker!!!

Knok
23 juli 2022

Fan tas tisch

Greetje
23 juli 2022

Heerlijke verse sushi!! We hebben ervan genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Margret
23 juli 2022

Heerlijke verse sushi het smaakte weer geweldig. Snel bezorgd ook. Bedankt!

Stacia
23 juli 2022
Dorothy
22 juli 2022

We hebben heerlijk gegeten de bezorger kwam.nog eerder netjes

Cassandra
21 juli 2022

Teveel wasabi majo, proefte niks anders meer dan wasabi, zonde van de rest van het eten in mijn pokebowl.

Johannes van Es
21 juli 2022

Het was weer heerlijk en heerlijk vers en precies op tijd en dat helemaal in Tuk. Bedankt alweer!

Yvonne
21 juli 2022

De sushi is altijd heerlijk. Deze keer op een doordeweekse dag lauwe warme hapjes en bezorgtijd was er lang.

Marjon van der Veen
17 juli 2022

Bestelling was een half uur kamer dan aangegeven.Heb excuses gekregen van medewerker die de telefoon beantwoordde en de bezorger.

Richard
17 juli 2022

Lekker maar bezorgen tja 1,5 uur wachten meer dan half uur na beloofde tijd is jammer

Silvia
16 juli 2022
de Waal
16 juli 2022

Bestelling duurde wat lang, maar het eten was heerlijk!!!

Gea
15 juli 2022

Altijd lekker en goed verzorgd.

Anna
13 juli 2022

Ik denk niet dat ik hier voorlopig weer bestel. Ik heb meerdere malen nu problemen gehad met snacks erbij. Dit maal weer. Als eerst was alleen de freeroll geleverd🤷🏻‍♀️ Ver door gebakken, kiploempia’s om niet aan te zien. Erg teleurstellend. Niet de service die ik gewend was van in het begin. En daarbij, de sushi is vrij klein geworden en tegenwoordig zit er zo’n dunne laag rijst om dat ik het niet eens meer met stokjes eet, anders valt het in de soja.

Suzanne Andriessen
13 juli 2022

Keurig op tijd geleverd en heerlijk eten. 🥳👍

Lynn
10 juli 2022
Annemarie
9 juli 2022

Bezorging was precies optijd, de gefrituurde sushi was wel een beetje te hard gebakken

Donna
9 juli 2022

Heerlijk gegeten!

Deborah Koelman
8 juli 2022

Sushi is altijd erg goed. We bestellen vaker hier en zijn altijd tevreden. Intussen zijn onze kinderen er ook dol op!

Reza
5 juli 2022

Sushi smaakte enorm goed. 4 sterren vanwege maki's die allemaal openvallen bij onze Box. Anders 5 sterren

Mark
5 juli 2022

Heerlijke sushi, bezorging mag wat rapper.

Koning
4 juli 2022

Weer heerlijk gegeten. Wel moesten we een uur op de bestelling wachten en daar kwam nog 20min bovenop. Ze hebben netjes gebeld om het te laten weten. Maar goed het was natuurlijk ook zaterdag en we bestelden rond half 6. Dus dan is het ook gewoon druk.

Sebastiaan
4 juli 2022

Als je een uur 17.30 besteld.. De verwachte levering is om 18:50.. (meer dan een uur) en dan belt dat je nog een half uur nodig hebt... is dat niet echt heel prettig ..

louise
3 juli 2022

super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

de Roos
3 juli 2022

De sushi was goed! Echter zat er aan de stokjes een rook geur, deze hebben we gelijk weg gedaan.

Sjoerd van der Veen
3 juli 2022

Het was goed, gevarieerd en vooral veel 😋

Michelle
2 juli 2022

Het eten was heerlijk. Alleen jammer dat het bezorgen zo lang duurde. Drukte is begrijpelijk op een zaterdag maar de bestelling werd bijna 40 minuten later geleverd dan aangegeven in de mail. 17.40 uur besteld en pas 19.45 bezorgd. Afgezien van de lange duur was het eten heerlijk!

J. Rozendom
2 juli 2022

Lekker gegeten en aardige, hardwerkende medewerkers. Snel maar weer bestellen!

Chantal Van Buuren
2 juli 2022

Weer super lekker zoals altijd, complimenten!

H
1 juli 2022
GB
29 juni 2022

Jammer dat er niet even aangegeven wordt dat de bestelling 45 min later komt. De pokebowl was heerlijk.

Moon
27 juni 2022

Werkelijk heerlijk! Zoals altijd! Tot gauw en dank jullie wel.

Tabus
27 juni 2022
Bas
27 juni 2022
Sanne
26 juni 2022

18 uur was optie voor bestellen, daarna mail met verwachte bezorg tijd 18.15 uur. 18.30 toch maar eens gebeld waar het eten was, want we moesten 19 uur weg, je besteld niet voor niks voor een bepaalde tijd je eten. Het was later gaven ze aan, hun excuses en gratis loempia’s, zou met 10 minuten er zijn. Uiteindelijk pas 18.55 uur het eten. Het kan natuurlijk gebeuren, helaas is het vaker de regel ipv de uitzondering op de regel. En ik moest er zelf achteraan bellen ipv dat er gebeld word dat er vertraging is. Zonde want de sushi is top. Nu de bezorging nog op orde.

Debbie
26 juni 2022

Heerlijk gegeten en keurig op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Salwan
26 juni 2022
Smit
26 juni 2022

Bestelling zou een uur duren maar uiteindelijk hebben we meer dan twee uur moeten wachten. De sushi was erg lekker maar heel jammer dat het zo lang moest duren.

Caroline
26 juni 2022

Het eten was echt heerlijk, verse sushi en de warme spullen zo goed mogelijk warm gehouden. Helaas was de bezorging een half uur te laat. Wel netjes excuses voor gehad en het smaakte er niet minder om. Fijn dat mr Sushi ook in Oldemarkt bezorgt in ieder geval. Sushi in het restaurant smaakt hetzelfde, zo vers gemaakt. Wij zijn erg tevreden!

Beanne Van der Heijden
25 juni 2022

Uurtje later bezorgd dan aangegeven, wel erg lekker!

Reactie van Mr. Sushi

Beste Beanne, Excuses dat het vanavond allemaal langer heeft moeten duren.. wij nemen morgen middag contact met u op om een passende compensatie te regelen hiervoor. Groetjes, Team Mr. Sushi Steenwijk ❤️

Jelle
25 juni 2022

De bezorging duurde veel te lang, en ik ben niet gebeld. We hebben het zelf opgehaald. Het eten zelf is goed.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Jelle, IVM. Drukte hebben wij de bestelling aangegeven dat het 75 minuten ging duren, deze bevestiging krijgt u in de mail. Na een half uur nam u zelf contact met ons op of het ook eerder kon als u de bestelling kwam afhalen hierbij hebben wij toen een tijd afgesproken en stond de bestelling netjes voor u klaar. Excuses dat we het niet sneller konden bezorgen vandaag. Groetjes, Team Mr. Sushi Steenwijk ❤️

Larisa
21 juni 2022

Heerlijk weer!!!

Tess
20 juni 2022

T is gwn verslavend 🤤

Marcel
20 juni 2022

Het was heerlijk.

Jeanette Boerman
20 juni 2022

Lekker vers, goede kwaliteit en op tijd bezorgd, top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Jeanette, Bedankt voor deze complimenten dit doet ons erg goed! Groetjes van Team Mr. Sushi Steenwijk ❤️

Carol
20 juni 2022
Marianne de Ruiter
20 juni 2022
Esther de Vries
19 juni 2022

Heerlijk sushi

L
17 juni 2022
N
16 juni 2022

Anderhalf uur van ten voren besteld, op een doordeweekse dag, zelf tijdstip aangeven maar dat tijdstip bezorging komt niet overeen met de levering. Ruim een half uur te laat TIP: als het later is meld het dan!!! En geen sushi stokjes en te weinig soyasaus erbij gedaan. Kwaliteit eten was wel goed gelukkig.

Kimberly
15 juni 2022

Ik bestel redelijk vaak omdat ik de sushi echt lekker vind! Alleen jammer dat de gratis roll vaak vergeten word. Verder is alles helemaal prima (:

Reactie van Mr. Sushi

Beste Kimberly, U had helaas geen freeroll toegevoegd aan uw bestelling. Bij het invoeren van uw gegevens kunt u de code ‘freeroll’ invoeren bij het kopje ‘actiecode invoeren’. Groetjes team Mr. Sushi Steenwijk ❤️

Boersma
12 juni 2022
Esther
10 juni 2022

Altijd heerlijke sushi alleen jammer dat ze de futo cheese anders hadden gedaan nu ineens met gerookte zalm met klein beetje roomkaas ipv verse zalm met roomkaas erg jammer teleurstellend. De rest was heerlijk.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Esther, Onze Futo cheese is echter altijd met gerookte zalm, wij zullen volgende keer er goed op letten dat er genoeg roomkaas in gaat excuses hiervoor. Groetjes, Team mr. Sushi Steenwijk ❤️

Spijkerman
10 juni 2022
S de vries
7 juni 2022

Kwaliteit helemaal goed. Minpunten: Alleen maar 1 setje stokjes per doos voor 2 Bezorging ruim 30 minuten later. Personeelstekort begrijp ik maar de communicatie zou beter moeten kunnen

Debbie
7 juni 2022

Super verse sushi en maar een paar minuten later dan gepland. Super lekker gegeten!

Dirk
6 juni 2022
Scheper
5 juni 2022

Gewoon goed

Tom
4 juni 2022
JP
4 juni 2022

Compliment voor deze uitgebreide sushi-maaltijd ! Voortreffelijk vers -als altijd, en mooi gemaakt ! We komen terug !

Martijn
4 juni 2022

Weer prima 🍣 gegeten

Tineke Boonstra
2 juni 2022

We hebben heerlijk gegeten. De verrassing was zeer geslaagd

Dex
1 juni 2022
Annalies
30 mei 2022

Helaas geen Dim Sum schotel zoals gewend. Onderdelen waren niet meer op voorraad. Dat kan uiteraard gebeuren, maar ik was liever op de hoogte gesteld ipv op de gok iets ter vervanging leveren. Gebeld en wel een oplossing gegeven. Maar als je je erop zit te verheugen met een rammelende maag, valt het erg tegen als je niet krijgt wat je besteld hebt.

Lisette
29 mei 2022

🤤

Jan Plat
29 mei 2022

Heerlijke sushi, goed assortiment en bezorging volgens afspraak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miriam
29 mei 2022

Super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jannie
28 mei 2022
Caty akse
28 mei 2022

Heerlijke beef rol .

Jonker
28 mei 2022

Prima geregeld Zo doorgaan!!

De Jonge
28 mei 2022
Caroline
27 mei 2022

Je krijgt zelfs een mailtje als de bestelling onderweg is, heel fijn! De boontjes zagen er niet echt fris uit en misten zout helaas. Verder was de sushi heerlijk vers en zeer smakelijk!

Duncan
27 mei 2022
Jansen
26 mei 2022

Op tijd bezorgd en heerlijke sushi!!

Henny
26 mei 2022

Box A is een aanrader. Super lekker.

Eric De Jong
26 mei 2022

Sushi’s zijn eenvoudig en goed

Sandra
26 mei 2022
Annalies
25 mei 2022

Mijn standaard bestelling! Het warme gedeelte top! De uramaki vond ik dit keer een beetje timide overkomen. Heel weinig rijst helaas. Bezorging goed.

Madelon
23 mei 2022

Heerlijke sushi zoals gewoonlijk bij Mr. Sushi

Angela
23 mei 2022
Kim
22 mei 2022

Super lekker. Stond klaar op de afgesproken tijd. Ben heel erg blij met jullie

Gerard Snijder
22 mei 2022

Bestelling was niet compleet.

Roos
22 mei 2022

Snelle service,leuk personeel. top gegeten!!

L.
21 mei 2022

Altijd weer top!

Wattimena
20 mei 2022

Volgens afgesproken tijd geleverd. Was super lekker

Annalies
19 mei 2022
Michel ter Braake
18 mei 2022

Uitstekend

Odin Luitwieler
15 mei 2022

Super gegeten en snel bezorgd

Joost
15 mei 2022

Prima 🍣

Keizer
12 mei 2022
Annemarie Tolner
10 mei 2022

Weer bedankt voor de service, het was weer heerlijk.

Dennis Prince
9 mei 2022
Sandra Wessels
8 mei 2022

Super lekker. En als het 15 min later word bellen ze al of dat een probleem is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred
8 mei 2022
Aad van Osselen
8 mei 2022

was weer heerlijk en stipt op tijd

Larisa
6 mei 2022

Bestelling door eigen toedoen niet goed doorgekomen. Fijn meegedacht en binnen 10 minuten de heerlijkste sushi mee naar huis genomen. Dik voor mekaar!

Moon
1 mei 2022

Smaak is goed

John H
30 april 2022

Mijn familie uit Den Haag bleek heel enthousiast over Mr Sushi in Steenwijk. Overtreft Shabu Shabu! En de bezorging? Op de minuut nauwkeurig (Zwitserse precisie!). Dank: 2 x 5 sterren.

Anoniem
29 april 2022
Desiree
26 april 2022
Anoniem
23 april 2022
T van Slooten
22 april 2022

Had 2x spicy tuna Maki besteld. Stond ook zo op de bon. Maar tuna maki gekregen, zeer teleurstellend als dan de spicy je favo is. De mini loempia’s zat geen smaak aan, t enige wat je proeft is het deeg van de loempia. Er zit wel, minimaal weliswaar, vulling in maar zit helemaal geen smaak aan. Geen mini loempia’s voor mij meer in elk geval. En volgende x check ik de bestelling nog ff bij afhalen, had me echt op de spicy tuna verheugd.

JK
20 april 2022

Gewoon perfect!

Sanneke
20 april 2022

Ik had gevraagd om 8x sake nigiri en 4 met ei Ipv de tonijn en garnaal maar kreeg 8x garnaal en de maki had nog steeds tonijn terwijl ik allergisch ben daarvoor.

Eva
19 april 2022

Heerlijk eten. Eerdere bestellingen kwamen nog wel eens laat, maar dat was afgelopen keren zeker niet het geval. Fijn dat dat nu zoveel beter gaat. We hebben weer genoten!

Cindy
17 april 2022